Δεσμευόμαστε να παρέχουμε στους χρήστες μας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με ορισμένα αγαθά, υπηρεσίες, μάρκες ή προϊόντα που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν. Τους παρέχουμε τις πληροφορίες κατά τρόπο που τους βοηθά να συγκρίνουν εύκολα μεταξύ των διαφόρων ιστοτόπων, καθώς το Διαδίκτυο περιέχει πολλές πληροφορίες (για παράδειγμα σχόλια χρηστών, διαφημίσεις κ.λπ.) κι επομένως είναι δύσκολο να γνωρίζουν και να διακρίνουνποιες είναι αντικειμενικές, ακριβείς και πραγματικές.
Ως εκ τούτου, χρησιμοποιούμε όλους τους πόρους μας για να παρέχουμε στον χρήστη μας τις πιο ακριβείς, ολοκληρωμένες και πλήρεις διαθέσιμες πληροφορίες. Λάβετε υπόψη ότι δεν προβάλλουμε ή αναλύουμε ΟΛΕΣ τις διαθέσιμες υπηρεσίες παγκοσμίως σε μια συγκεκριμένη κατηγορία, αλλά πιστεύουμε ότι είναι οι κορυφαίες μάρκες και προμηθευτές. Μπορούμε να σας διαβεβαιώσουμε για ένα πράγμα: κάθε υπηρεσία ή εμπορικό σήμα που αξιολογούμε, αναλύουμε και συμπεριλαμβάνουμε στη λίστα μας είναι μεταξύ των καλύτερων που υπάρχουν online.
Για να σας δώσουμε μια σαφέστερη εικόνα του τρόπου με τον οποίο προσεγγίζουμε την αναθεώρηση και την ταξινόμηση των αγαθών και υπηρεσιών που εμφανίζονται στον ιστότοπό μας, δημιουργήσαμε αυτή τη σελίδα για να σας παρουσιάσουμε και να σας καθοδηγήσουμε σχετικά με τα κύρια χαρακτηριστικά που παρατηρούμε και έχουμε κατά νου. Στόχος μας είναι να σας εξοικονομήσουμε χρόνο απλοποιώντας και εξηγώντας τα χαρακτηριστικά και τις υπηρεσίες. Προσφέρουμε μόνο προϊόντα και υπηρεσίες που έχουν αξιολογηθεί ως τα καλύτερα παραδείγματα της κατηγορίας τους. Προσπαθούμε να ενημερώνονται με τροποποιήσεις ή προσθήκες στη λίστα, ώστε να αντικατοπτρίζουν τις αντίστοιχες αλλαγές.
• Αξιολογήσεις χρηστών – προσκαλούμε εσάς και άλλους χρήστες να βαθμολογήσετε, να σχολιάσετε και να μοιραστείτε τις εμπειρίες σας. Η αξιολόγηση των πελατών λαμβάνεται υπόψη κατά την αξιολόγηση και ταξινόμηση των υπηρεσιών.
• Ιδιωτικότητα, ασφάλεια και αξιοπιστία – πιστεύουμε ότι η ασφάλεια ή η εμπιστοσύνη αποτελούν τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά και απαιτήσεις. Επομένως, εξετάζουμε τα θέματα αυτά με την ανάλυση της φήμης του κλάδου, της χρονικής περιόδου κατά την οποία λειτουργεί η υπηρεσία, των ασυνήθιστων περιπτώσεων που ανακύπτουν, των παρατηρήσεων πελατών, των αδειών των επιχειρησιακών οντοτήτων, του εσωτερικού κώδικα παρακολούθησης ή της συντήρησης των αρχείων. Όλα τα παραπάνω εξετάζονται όταν ταξινομούμε και αξιολογούμε τις υπηρεσίες.
• Γενική διανομή – πιστεύουμε ότι η υπηρεσία ή το προϊόν πρέπει να παρέχει στον χρήστη μια εύχρηστη πλατφόρμα και μια ολοκληρωμένη εμπειρία. Αυτό που θεωρούμε ως μια «εύχρηστη πλατφόρμα» περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τη διαδικασία εγγραφής, τους τρόπους εισόδου, την ευκολία να αρχίσετε να την χρησιμοποιείτε, την ευκολία να βρείτε αυτό που ψάχνετε, κλπ. Παρομοίως, αναλύουμε και εξετάζουμε την εμφάνιση, την ποιότητα των γραφικών, την εύκολη και γρήγορη πλοήγηση κλπ.
• Τιμή – αν ισχύει, έχουμε κατά νου την προμήθεια των υπηρεσιών συγκρίνοντάς τες με τις τρέχουσες τιμές, που περιλαμβάνουν την τιμή, τα μειωμένα σχέδια, τις επιλογές εγγραφής, τις επιστροφές κλπ. Για να καταστεί σαφές, δε θα βρίσκεταιι πάντα στην καλύτερη θέση η υπηρεσία τη χαμηλότερη τιμή, καθώς λαμβάνουμε υπόψη και άλλες πτυχές της προσφοράς.
• Μοναδικά και βασικά χαρακτηριστικά – για παράδειγμα, αν αναλύσουμε και ταξινομήσουμε τις υπηρεσίες VPN, θα εξετάσουμε συγκεκριμένα χαρακτηριστικά όπως πολλούς εξυπηρετητές που βρίσκονται σε τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο, ταχύτητα κλπ. Αν αναλύσουμε και ταξινομήσουμε τις υπηρεσίες ραντεβού, θα μελετήσουμε τις δυνατότητες ανώνυμα, κλπ.
• Εξυπηρέτηση πελατών – πιστεύουμε ότι οι πάροχοι υπηρεσιών πρέπει να προσαρμοστούν στις ανάγκες του χρήστη, να είναι διαθέσιμοι για τυχόν ερωτήσεις και να παρέχουν πολύτιμη και φιλική υποστήριξη. Επομένως, λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη αυτή την πτυχή κατά την ταξινόμηση της υπηρεσίας.
• Πρόσθετα δεδομένα – Θα χρησιμοποιήσουμε επίσης τα εσωτερικά, ανώνυμα και πρόσθετα δεδομένα μας που παρέχουν στατιστικά στοιχεία σχετικά με τη δημοτικότητα ενός προϊόντος και τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αισθάνονται σχετικά με μια συγκεκριμένη επωνυμία. Μπορούμε να μετρήσουμε το ενδιαφέρον παρακολουθώντας τον αριθμό των χρηστών που επισκέπτονται τον ιστότοπο των παρόχων υπηρεσιών και τα ποσοστά μετατροπής (δηλαδή τον αριθμό των χρηστών που όντως αγόρασαν ή καταχωρήθηκαν στην υπηρεσία).
• Προμήθειες θυγατρικών – για να παρέχουμε δωρεάν τις υπηρεσίες μας, λαμβάνουμε διαφημιστικές προμήθειες από τους συνεργάτες μας. Κατά την αξιολόγηση και την ταξινόμηση, λαμβάνουμε υπόψη αυτές τις προμήθειες, αλλά ΔΕΝ είναι οι κυρίαρχες απαιτήσεις.